söndag 12 februari 2017

Fantastiska sömmerskor

Hej!
Jag skrev ett inlägg i gruppen om att vi hade snart inlämning (15 feb) och att vi behövde få in lite kläder då vi inte hade fått in någonting. Och vilken häftig uppslutning det blev, har fått paket nästan dagligen från inlägget, var på vårat utlämningsställe och hämtade ut 5(!!) paket med kläder en dag. Han som stod i kassan kollade lite konstigt på mig och som jag vore shopaholic. Nu har jag tvättat upp lite granna och paketera ikväll, jag tog lite kort på kläderna innan jag paketera för att visa er! Vilka underbart fina kläder ni alla sytt och alla fina tyger, stått helt mållös och kollat på allt det ni skickat.
Ni är helt otroliga, som lägger ner sån tid och även pengar till detta. Ni gör många föräldrar på neo glada och ger dom ett litet ljus i deras enorma mörker, glöm inte det. Och vad häftigt det var att se erat engagemang när jag skrev att jag behövde få in kläder till insamlingen ❤ enormt tacksam.

Men nu tänkte jag slänga in lite bilder på kläderna jag tvättat och packat ikväll, nästa inlägg blir på onsdag när jag lämnar in. Ville bara visa upp och visa tacksamhet och ge er beröm!
(Böev dubbel bilder på vissa men lyckas inte få bort dom, så några får ni titta på 2 gånger 🙈)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar