tisdag 20 december 2016

Inlämning

Imorgon är dag när jag lämnar in sista gången innan jul, hunnit få en del utav er alla! ☺️
Fått en del utav andra till inlämning utav julklappar så jag lämnar allt imorgon
Inte riktigt förstått detta med att få in bilderna i inlägg så det har tagit en hel kväll, tänkte jag publicerat detta nu för att inte tappa det. Så lägger jag in en bild på överlämningen imorgon om jag lyckas förstå mig på, annars blir det på Facebook.


Lite utav julklapparna vi fått från andra företag:
Byamössan har sponsrat med mössor med text "alldeles lagom"

Länsförsäkringar sponsrade med en lära-nalle


Vill avsluta inlägget med att tacka så hemskt mycket för alla sin hjälpt till med insamlingen och önska er alla en riktigt god jul & gott nytt år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar