onsdag 8 november 2017

Strul & ny inlämning

Hej!
Jag hade teknisk strul vid förra inlämningen, fick inte till det med bloggen för att skriva om inlämningen och visa bild och nu helt plöstligt så Hr bilderna försvunnit (?!). Känner mig väldigt okunnig inom teknik 🤦🏼‍♀️
Jag tänkte att vi gör en inlämning till jul, 15 december blir det.

Däremot måste jag meddela att detta blir nog min sista inlämning, som ensamstående & balansera mellan jobb,dagis, vara bra mamma så känner jag att tiden och energin tyvärr inte finns kvar.
Så tänkte kolla om det är så att någon känner sig manad att ta över insamlingansvaret till sunderbyn? Annars får vi pausa tills att det finns någon.

Känns jätte Tråkigt att lämna men är för mitt eget bästa just nu, så enormt tack för all eran hjälp ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar