tisdag 7 maj 2019

Hej. 
Här kommer mitt första inlägg. Tog över som insamlingsansvarig för avd 56 på Sunderby Sjukhus nu för ca 2 månader sedan. Sedan dess har jag samlat in, knappat och sytt kläder till de små. Tvättat och packat kläder. 







Jag har fått in så mycket fint. Tyvärr har jag varit väldigt dålig på att fota. Jag måste bli bättre till nästa gång. 
Det var otroligt uppskattat att jag kom då det varit uppehåll i drygt 1,5 år. Jag har fått saker från så många. Måste nog göra ett inlägg bara för det. Om ni vet att ni skickat till mig så hör av er. Så ska jag leka detektiv någon dag 😊

Har även fått en hel ikeapåse med tyg skänkt från Karin Wirén här i Luleå om någon vill ta emot och sy till Sunderbyn så hör av er 😊


/Lisa, insamlingsansvarig SUS avd 56

1 kommentar:

  1. Det värmer ens hjärta ska ni veta
    Betyder mer än vad ni Kan ana att få ta emot ett plagg till sitt barn.
    Hade inte med oss något då allt gick väldigt fort.
    Hon fick växa till sig innan hon Kunde ha kläder men kom väl till pass den dagen vi fick klä på henne
    Tusen tack för det ni gör.!
    Mvh Julias mamma född i v 28 11/9-18 920 g

    SvaraRadera